wtorek, 3 czerwca 2014

Tort

Tak jak pisałam, dzisiaj podam przepis na torcik :)















Składniki:


  • 1 ½ szklanki mleka sojowego (375 ml)
  • 2 łyżki octu
  • ponad 1/3 szklanki oleju rzepakowego (110 ml)
  • 1 łyżka ekstraktu z wanilii
  • 1 szklanka i 2 łyżki cukru
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 3 łyżki skrobi ziemniaczanej
  • ¾ łyżeczki sody do pieczenia
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • ¾ łyżeczki soli

Przygotowanie:

  1. Połączyć mleko z octem, wymieszać suche składniki i dodać je do mleka, następnie dodać ekstrakt i olej.
  2. Dokładnie mieszać do uzyskania puszystej masy.
  3. Masę przelać do formy i piec w temperaturze 175°C
  4. Ostudzić i udekorować :)

Ja ciasto upiekłam w takiej formie, można ją zamówić przez internet. Ciasto udekorowałam masą śmietanową. Trochę się pomyliłam i zamiast ekstraktu z wanilii dodałam aromat cytrynowy :P ale ciasto wyszło pyszne więc polecam fanom cytrusów :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz