wtorek, 3 czerwca 2014

Kokos w różnych odsłonach

Dzisiaj podzielę się z Wami dwoma przepisami :) Ostatnio po raz pierwszy kupiłam kokosa. Wodę kokosową zużyłam do smoothie, a z miąższu zrobiłam babeczki.


Składniki na smoothie:

  • dwa banany
  • pół szklanki wody kokosowej

Banany i wodę kokosową blendujemy i nasz smoothie jest gotowy. Lepiej użyć mniejszych bananów, wtedy smak kokosa jest bardziej wyraźny. Jest to szybki sposób na pyszne śniadanie.

















Babeczki kokosowe upiekłam korzystając z mojego przepisu na babeczki waniliowe. Dodałam pół szklanki świeżo startego miąższu z kokosa (można dodać więcej) oraz trochę płatków z gorzkiej czekolady. Udekorowałam kokosowym lukrem (starty miąższ z kokosa + odrobina mleka sojowego + cukier puder + aromat śmietankowy). Do babeczek warto użyć aromatu kokosowego, aby smak był bardziej wyraźny.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz