wtorek, 1 lipca 2014

Jajecznica z tofu

Dzisiaj podam podstawowy przepis na jajecznicę bez jajek czyli tak zwaną tofucznicę :)













Składniki:

  • opakowanie tofu
  • przyprawy (sól, pieprz)
  • szczypiorek
  • pomidor
  • oliwa

Przygotowanie:

  1. Tofu rozdrabniamy i podsmażamy na patelni z dodatkiem oliwy, dodajemy przyprawy i mieszamy.
  2. Kroimy szczypiorek i mieszamy z tofucznicą.
  3. Na talerz wykładamy tofucznicę, pokrojone pomidory i gotowe :)



Jest to pomysł na bardzo szybkie śniadanie. Ja użyłam tofu czosnkowego więc dodatkowo miało więcej smaku. Zrobiłam również inną wersję tofucznicy. Ta pierwsza jest bardziej sucha więc jeśli ktoś za taką nie przepada to druga wersja z pewnością przypadnie mu do gustu :) Dodałam do niej pokrojonego pomidora i odrobinę więcej oliwy, wsypałam też trochę curry i słodkiej papryki. Oczywiście można dodać takie przyprawy jakie się lubi lub wymieszać tofucznicę z innymi warzywami.



2 komentarze: