piątek, 25 lipca 2014

Placuszki jaglane

Ostatnio placki stały się moim ulubionym pomysłem na śniadanie. Dodaję do nich różne owoce więc taki posiłek mi się szybko nie znudzi :)














Składniki:

  • szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1/4 szklanki mleka roślinnego
  • łyżka oleju
  • 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżka skrobi ziemniaczanej
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • łyżeczka cukru


Przygotowanie:

  1. Do kaszy dodajemy mleko i olej, a następnie suche składniki i mieszamy.
  2. Na rozgrzanej patelni z odrobiną oleju smażymy nasze placuszki. Na jeden placek dałam 2 łyżki ciasta.
  3. Polewamy nasze placki syropem klonowym, posypujemy cukrem pudrem lub zjadamy z konfiturą :)

Niestety nie pamiętam ile placuszków wychodzi z tego przepisu, bo już miałam na nie taką ochotę, że nawet ich nie policzyłam :P Wydaje mi się że około 8 średnich placków.


7 komentarzy:

  1. Mega pomysł ! Zdecydowanie muszę kiedyś to zrobić :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość szybko się je robi i są bardzo dobre :) Kaszę można nawet ugotować dzień wcześniej wieczorem i zostawić w lodówce, Wtedy rano będzie błyskawiczne śniadanie :)

      Usuń