czwartek, 3 lipca 2014

Parówki z cebulką

Podam Wam moją propozycję na obiad, a może nawet komuś się spodoba na śniadanie :P















Składniki:

  • 4 parówki sojowe
  • cebula
  • przyprawy
  • olej, oliwa lub margaryna roślinna

Przygotowanie:

  1. Cebulę obrać, pokroić w krążki a następnie poddusić na patelni.
  2. Dodać pokrojone parówki i przyprawić (ja użyłam soli, pieprzu i słodkiej papryki).
  3. Zjeść z chlebem lub ziemniaczkami :)

Parówki zjadłam z ziemniakami i podduszonymi na patelni pieczarkami. Lubię takie obiady kiedy nie chce mi się za bardzo nic robić :P Parówki świetnie smakują z cebulką.



1 komentarz:

  1. super ! potrzebowałam niedrogiego przepisu, ponieważ jutro robotnicy zmianiają nam dach i wypada mi ugotować im jakiś obiad :) Co prawda użyję parówek z mięsa ale pomysł bardzo dobry :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń