sobota, 23 sierpnia 2014

Placuszki owsiane z bananami

Jak wiecie uwielbiam placki na śniadanie. Kolejną wersją jaką  zrobiłam są placuszki owsiane- pyszne, zdrowe, bez cukru :)














Składniki:

  • szklanka mąki owsianej (ja zmieliłam płatki)
  • banan
  • 8-10 łyżek mleka
  • 3-4 łyżki płatków owsianych
  • łyżka oleju
  • szczypta cynamonu (opcjonalne)

Przygotowanie:

  1. Pół banana rozgnieść widelcem. Połączyć go z resztą składników i dokładnie wymieszać.
  2. Pozostałą połowę banana pokroić na mniejsze kawałki i wymieszać z ciastem.
  3. Smażyć z odrobiną oleju i gotowe :)

Placuszki owsiane robi się bardzo szybko. Nawet jeśli ktoś nie ma gotowej mąki owsianej samodzielnie robi się ją ekspresowo. Placuszki można zjeść na przykład z owocami, konfiturą lub tak jak ja- z syropem klonowym.

Jeśli ktoś szuka inspiracji na placuszkowe śniadanie może skorzystać z moich przepisów:




3 komentarze:

  1. moje ulubione placuchy! super alternatywa dla tradycyjnej owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z bananem to na pewno pyszne :))

    OdpowiedzUsuń