sobota, 11 lipca 2015

Waniliowe ciasto w kubku

Dzisiaj kolejny przepis na ekspresowa ciasto w kubku. Tym razem waniliowe z kawałkami czekolady :)



















Składniki:

  • 8 łyżek mąki
  • 4 łyżki cukru
  • 3 łyżki oleju
  • 10 łyżek mleka roślinnego (może być woda)
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżeczka ekstraktu z wanilii lub aromat waniliowy

Przygotowanie:

  1. Wszystkie składniki wymieszać w kubku lub wymieszać w misce i przelać do kubka.
  2. Ciasto "piec" w mikrofalówce przez około 3 minuty.
  3. Poczekać aż przestygnie i zjeść albo zjeść od razu tak jak zrobiłam ja :) Trzeba tylko uważać, żeby się nie poparzyć, bo ciasto jest gorące.

Lepiej wziąć większy kubek, bo ciasto sporo urośnie. Mi wyszły pełne w 3/4 dwa kubki po 300 ml. Jeśli ktoś woli czekoladowe ciasto niech kliknie tutaj :)

16 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda w tym kubku w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super smakuje swietnie.... :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jajkiem lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgodzę się z tym. Z resztą jak sama nazwa wskazuje jest to blog wegański :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, jak mozna byc weganem :O wspolczuje.

      Usuń
    2. Nie wiem jak można być weganem. Niestety nie wiem kim jest wegan.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Nie wiem jak można być weganem. Niestety nie wiem kim jest wegan.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. zrobiłam z jajkiem i o wiele lepsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko mi nie wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego przepisu wyjdzie? Mąka olej woda cukier proszek do pieczenia i jajko?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega serio na prawdę pycha zrobiłam w mniej niż 10 min

    OdpowiedzUsuń