niedziela, 14 grudnia 2014

Kotlety z tofu

Jakiś czas mnie tutaj nie było, ale mam dzisiaj dla Was przepis na kotlety z tofu. Do końca grudnia pojawią się również przepisy świąteczne więc nie przegapcie ich :)














Składniki:

  • kostka tofu
  • płatki kukurydziane
  • olej
  • czosnek
  • przyprawy


Przygotowanie:

  1. Tofu kroimy w dowolne kawałki.
  2. Wkładamy do pojemnika i zalewamy olejem, dodajemy przyprawy, czosnek. W takiej zalewie trzymamy minimum godzinę. 
  3. Następnie panierujemy- ja użyłam płatków kukurydzianych- i smażymy bądź pieczemy. Osobiście polecam je podpiec :)


5 komentarzy:

  1. A czy kotlety sojowe (a'la schabowy) też mogę zrobić w tych płatkach??? Przyczepią się? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie :) Ta panierka jest dobra do wszystkiego. Nie jestem tylko pewna czy się same przyczepią, lepiej wcześniej zrobić jakąś zawiesinę np. z mąki czy skrobi kukurydzianej i później obtoczyć w płatkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis, normalne tofu mi nie smakuje, ale może w tej wersji zasmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, może akurat zasmakuje :) Jeśli nie to spróbuj pasty z suszonych pomidorów i tofu. Przepyszna! A tofu nie jest tam wyczuwalne :)

      Usuń